środa, 3 lutego 2016

Prolog

          Jechałem przez obrzeża Sydney, powoli docierając do jego centrum. Siedzący obok blondyn, co chwilę molestował radio, w celu znalezienia odpowiedniej dla siebie stacji. Przekręciłem oczami, zerkając na starszego brata, który powoli zaczynał mnie tym wkurzać.
 Możesz przestać?
 Skup się na drodze  powiedział ze śmiechem.  O, to może być.
          Zaśmiałem się pod nosem, słysząc znany kawałek. Kawałek, który niedawno nagraliśmy razem z chłopakami i który wypuściliśmy w formie singla. She’s kinda hot przyjęło się lepiej, niż tego oczekiwaliśmy. Zresztą utwór ten był lubiany, zanim stworzono do niego teledysk. Parsknąłem śmiechem, kiedy Jack starał się przekrzyczeć wokal Caluma, który rozbrzmiewał z głośników. Do tego robił tak komiczne miny. Na moment oderwałem wzrok, by spojrzeć na starszego Hemmingsa, do którego z czasem stawałem się coraz bardziej podobny. A mama lubiła nam to wypominać, choć każdy z nas twardo zarzekał się, że nie przypomina tego dupka. Liz była przyzwyczajona do tego typów tekstów, szczególnie że w naszym domu byli sami faceci, plus ona.
 Koleś jedzie, jak kretyn  odparł Jack, spoglądając przed siebie.  Niech nas minie.
          Zdążyłem oderwać od niego oczy i przenieść wzrok na drogę, kiedy wydarzyło się kilka rzeczy naraz, a ja  po tym wszystkim nie wiedziałem, co stało się najpierw. Czarny Mercedes, który jechał niemalże zygzakiem, uderzył w nas z taką siłą, że odrzuciło auto na pobocze. Zostaliśmy niemalże wciśnięci w rosnące przydrożne drzewa, dachując. Szumiało i ciemniało mi w oczach, kiedy twarz szybko spotkała się z kierownicą, a potem z poduszką powietrzną, która wyskoczyła tak nagle, wprowadzając mnie w dodatkowe zdezorientowanie. Czułem ciepłą ciecz, spływającą po policzku, a każdy skrawek ciała wył tępym bólem. Ostatkiem sił spojrzałem na Jacka. Oczy zaszły mi mgłą, a ja już nie widziałem niczego. Miałem wrażenie, że opadam gdzieś w nicość, pochłonięty przez całkowitą ciemność. 




***
Witam na nowym opowiadaniu The Guardian Angel, które powstało z wyzwania, które postawiły przede mną koleżanki. Jak widać - podjęłam się go :) Para - Muke.

Jeśli ktoś z Was jeszcze nie widział zwiastuna - cudowne dzieło Moni - to zapraszam poniżej.


Zachęcam również do zajrzenia do zakładki Historia & Zwiastun oraz Bohaterowie :)

Można również zostawiać swoje pytania odnośnie fabuły i bohaterów na Asku - link w kolumnie menu.

Rozdziały na TGA (nie mylić z zakończonym TGE :D) pojawiać się będą, co czwartek. Pierwszy rozdział zaś wyjątkowo zostanie wrzucony w sobotę :)

Mam nadzieję, że historia przypadnie Wam do gustu! 

Pozdrawiam!

#TheGuardianAngelFF




10 komentarzy:

  1. Jestem mega podjarana tym zwiastunem i nie mogę się doczekać aż pojawi się pierwszy rozdział.

    Karolina 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba :) Mam nadzieję, że i pierwszy rozdział przypadnie Ci do gustu - zapraszam na niego w sobotę :)

      Usuń
  2. Prolog bardzo mnie zaintrygował i z pewnością będę czytać. Zwiastun cudny.
    Czekam na rozdział
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, fajnie, że Cię zaciekawiłam :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Bardzo ciekawie się zapowiada, na pewno będę czytać! Skutecznie mnie zainteresowałaś :) Świetny zwiastun, podoba mi się piosenka w tle;)
    Pozdrawiam i życzę weny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się i mam nadzieję, że się nie zawiedziesz :)
      Mi też się podoba i nie mogę przestać jej słuchać :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Nie zdziwisz się, jak napiszę, że zżera mnie ciekawość, nie? No, właśnie. Ten wypadek był straszny i mam nadzieję, że nie zabiłaś Hemmo - chociaż nie... W zwiastunie on chyba żył. Zresztą, Roxy z tobą nigdy nic nie wiadomo XD Zaintrygowałaś mnie i zaciekawiłaś i to porządnie. Czekam na pierwszy rozdział :)
    A i zapomniałam dodać - śliczny wygląd bloga! Idealnie mi tu pasuje, choć historii nawet nie znam!
    Pozdrawiam Milena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze, że Cię zaciekawiłam :) Hahaha zobaczysz w pierwszym rozdziale, co się potem stało :)
      Cieszę się, że się podoba!
      Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Wow *-*
    Takiego bloga (z taką fabułą) jeszcze nie czytałam :) Ale zawsze musi być ten pierwszy raz ;)
    Wgl ja już chce wiedzieć co bedzie dalej :)
    Kiedy nadejdzie Anioł Idiota :)
    Wielki szacun ze w dwa(?) Dni stworzylas fabułe ;) Tak samo jak zajebisty jest zwiastun ♥♡♥
    No nic ide czytać dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki bardzo :)
      Mam nadzieję, że się nie zawiedziesz. A Michael pojawi się dość szybko, nie ma co zwlekać z jego pojawieniem się :D
      Przekażę autorce zwiastuna :)
      Pozdrawiam

      Usuń